Colabingo

C

I placed an order for clothing on January 30, 2019 from Colabingo through Instagram. 5 minutes after I was notified by my credit card company that there was an international charge on my account which I instantly looked up the company to see if they were fraudulent and the risk was high on Scam Advisor as they were a Chinese company posing as a Canadian company.I cancelled my order 10 minutes after placing it requesting the charge be removed and they suggested giving me a credit instead. I told them they I wanted my money refunded and this is what I received back from them. They also want to charge me a shipping fee (which is ridiculous) as I cancelled the order). I am reporting this so others won’t get ripped off.———- Forwarded message ———From: bella.xiong from Colabingo.comDate: Fri, Feb 1, 2019 at 1:22 AMSubject: Re: Re: Order ****** Dear customer,For your order: ***** We are sincerely sorry for inconvenience to you.We already cancel your order.If you want a full refund $ 91.05 , we can also apply for you. But the refund time is very long, it takes 15 – 25working days. And shipping fee need to be afford by customers.How about we give you $ 95 cash coupon, you can purchase for next time.This will waste your time and effort.If you feel that my suggestion is OK , please let us know.Thank you for your support and understanding.Have a nice day~Best regards,bella.xiongCustomer Service Teamwww.colabingo.com

Add comment